Mänskligt?

Pwn sa det i magen igår när jag insåg att det bara är 4 veckor kvar till praktikstart.
Vilket innebär att det är 3 veckor tills projektarbetet ska vara klart.
Innan dess har vi latinprov, anatomiprov, engelskaprov och hemprov i anatomi och ekonomi. Eventuellt också statistik.
Uppepå detta har vi cirka 30 nya latinglosor varje vecka och diverse andra läxor som ska vara avklarade.
My gosh. Hur f**n ska jag klara av detta??

Och jag insåg på riktigt här nyss att jag inte kan bo hemma när de ska renovera badrummet och jag inte kommer ha en toalett på över en månad. Att gå ner 4 trappor och längst bort i andra änden av huset för att göra sina behov är inte humant. Tänk på kvällarna. Och mornarna! Och tänk om jag har högt blodsocken, vilket händer titt som tätt, och behöver gå på toaletten minst en gång under natten..

Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Nåt är iaf att jag kommer praktisera under den tiden så jag slipper läxor och annan skit.
Haha, skit.
=/

Reflektioner
Pline

Det ska ordna sig ska du se!!!

Och de där proven fixar du i ett nafs!!

kramar

2009-09-14 @ 16:55:28
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0