Opa.

Får bli ett litet snabbt inlägg för de som är nyfikna på hur det har gått på nya jobbet. Det har gått jättebra, jag har redan fått beröm för att jag klarar mig bra i kassan efter bara 1 dag! Trevligt. Det är hemskt segt att gå upp mitt i natten och komma hem när 3-4 timmar innan det är läggdags utan att hinna göra något mer än att jobba och åka. Men så är det. Jag trivs iaf väldigt bra på Brämaregården. Det är härliga människor som jobbar där och det är ingen uppdelning mellan läkare, sköterskor osv utan alla umgås med alla. Precis som det ska vara.
Nu är jag så trött att ögonen snart rullar bakåt. Om jag orkar ska jag se på Grey's, men kanske får det vara..
Längtar redan till helgen så jag kan få sova och inte göra någonting alls.

Reflektioner
Pline

Härligt gumman.. ler Så glad för din skull!

2010-04-09 @ 18:15:53

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0