Kärlekar

Ni mina underbara söta små..
Det känns så bra bara att veta att ni läser vad jag skriver här och ännu bättre när ni gör ert bästa för att skriva mig på bättre tankar. Jag önskar att jag kunde vara samma stöd för er, men jag vet själv att jag inte är så bra på att peppa någon annan just nu. Ni finns i mina tankar och jag pratar kanske mer om er med t ex arbetskamraterna än jag pratar med er. Det är underligt hur det blir ibland.
Jag är så lyckligt lottad att ni finns i mitt liv och jag hoppas att jag kan vara densamma för er som ni för mig när saker och ting förhoppningsvis lugnar sig här.

Jag älskar er.
Verkligen.

Reflektioner
Pauline

Älskar dig <3

2010-08-07 @ 22:02:51
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0