Intervju

Jag ska på intervju igen.. imorgon!
De ringde från en Sahlgrenska avdelning idag och ursäktade sig med att det var omorganiseringar och liknande som gjort att de dröjt med att ta itu med den lediga platsen. I alla fall ska jag dit imorgon eftermiddag och jag är redan lite nervös. Har skrivit ner dåliga respektive bra sidor hos mig själv ifall det är en av frågorna. Det var det på den förra intervjun och jag kände mig inte alls beredd på detta. Jag har alla betyg, intyg och frågor till intervjuaren klara så nu ska jag bara sova tillräcklig länge imorgon så jag slipper gå nervös längre än behövligt. Naglarna är ommålade i en neutralare färg än starkt lila och jaa.. får jag jobbet så kommer jag förmodligen börja redan nästa vecka och jobba där året ut.

Det hade varit skönt att slippa gå till socialtjänsten och söka om skattebetalarnas pengar för att överleva månaden.. igen.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0