Little Ashes

Ja, jag ville se Little Ashes bara för att Robert Pattinson var med, jag erkänner.

Men! Den var riktigt bra! Aningens seg i början innan jag fick någon känsla för karaktärerna som verkade mer än udda, men sen älskar jag dem! Det var lite svårt att hänga med i engelska med spansk brytning utan någon text alls, men det gjorde inte så mycket. Robert Pattinson gjorde en bra roll och jag glömde liksom bort att han "ska vara" Edward. Javier Beltran, Pattinsons motspelare låter sig inte överspelas utan har sin plats som filmens faktiska huvudperson. Underbar film. Det tål att upprepas. Och ses igen!
Jag vill väldigt väldigt gärna ha den här filmen med svensk text, men det verkar inte finnas att få tag på..

Little Ashes






























Rekommenderas starkt till den som inte är rädd för lite knepiga relationer och el amor entre hombres. Mycket vackert!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0