Vampires

Okej, jag erkänner!
Jag är en vampyrjunkie..

Spenderade större delen av igår kväll och natt med att titta på de 12 första avsnitten av the Vampire Diaries och jag hade fortsatt om det fanns fler avsnitt klara men nästa kommer på torsdag så jag får vänta lite.
Serien är inte superbra. Lite seg i början, men sen händer det lite saker. Det är roligt hur olika serier ger vampyrerna olika krafter.

Jämfört med True Blood eller för all del Twilightserien så vinner den knappast över någon, men det är ett bra tidsfördriv och den innehåller vampyrer. Mystiska, vackra vampyrer. En god (Stefan) och en elak (Damon). Och självklart är de bröder. Och Självklart är den onda mycket mer attraherande än den snälla.. You gotta love a badboy. Men de är fina att titta på båda två. Can you guess who's who..

Stefan Damon

(Och lite skvaller; Ian Somerhalder, eller mannen med ögonen som jag kallar honom, verkar vara offer för en annan vampyrs vackra uppenbarelse. Nämligen Ashley Green.)

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0