Shots!

Helgen är över.
Söndag är vila-upp-sig-inför-måndagen-efter-semestern-dag.

Den här helgen har varit helt tokig.
Schweizare kommer för evig förknippas med de 9 snygga karlar jag och Åsa hamnade på efterfest med i torsdags natt, vilka vi dessutom träffade på trägårn på fredagen och spenderade nästan hela kvällen med där. Lördagen är ganska suddig men den bjöd på både soho och harrys, med ytterst lite folk. Men skoj har det varit ändå.

Heidi and Susie fick vi heta tack vare den snyggaste av alla schweizare eftersom vi har så svåra namn (?) haha. Hans fick jag aldrig reda på, men han är i alla fall 27 år och 4 månader gammal =P

Parylåten för helgen nominerar jag vara Shots! med LMFAO feat Lil' John. Great partystarter.

Idag ska jag göra minsta möjliga.

(Jag älskar min vattenfasta mascara, den sitter som berget! Nästan lika snygg idag som igår trots ansiktsgnugg mot kudden i dryga 6 timmar.)

If you can't beat your heartache, drink it drunk.

Jag undrar om jag verkligen är nykter än..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0