A reason

Var finns orken, undrar jag.
Jag är så trött.
Det är inte mycket som känns värt att anstränga sig för.

Det ringde från ytterligare ett jobb jag sökt på Sahlgrenska idag.
Ännu en intervju. Alltså två stycken nästa vecka.
Jag har ännu inte hört från onkologen där jag var förra veckan och som skulle höra av sig under den här veckan. Att de inte ringt än tar jag som ett dåligt tecken eftersom det verkade bråttom att hitta någon (det gör det iofs alltid). Men nu är klockan efter tre på fredagseftermiddagen och det är nog inte många som sparar sådana arbetsuppgifter tills dess.
Jag vill inte på fler intervjuer. Jag orkar inte bry mig.
Jag behöver en poäng.
En anledning.
Som räknas.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0