Danny och jag

Inatt drömde jag att Åsa och jag var cykelbud för en firma som hade sitt kontor i underjorden på musikskolan. Det var ett roligt jobb och vi var lika snabba som Queen Latifah i Taxi när vi körde runt i härliga sommarväder. Jag hade Danny Saucedo som underbart go inneboende. Jag var jättesen till jobbet och vi pratade om musik och att vi måste gå till musikskolan och spela nu när jag hade en nyckel dit igen! När hans föräldrar var där var jag ännu mer sen och när datorn vägrade stänga av sig kom nästan stresspaniken krypande, för nu var jag så hemskt sen. Hela familjen skrattade vänligt åt min hetsighet. Ju längre tid det tog för mig att komma iväg desto mer visste jag att jag snart var vaken och när jag väl kom hemifrån vaknade jag.

Idag var sängen nästan lika mysig som igår morse, men nu var det iaf lättare att komma upp.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0