Jag måste skriva något

Jag har lite svårt att andas precis nu. Mamma var tillbaka på sjukhuset efter en permission hem i två nätter. Nu ska hon åka hem imorgon igen utan att ens ha träffat psykologen som tyckte att hon redan var utredd tidigare. Röntgen av buken, bröstet och mera kommer hon få en kallelse på för att de inte prioriterade hennes fall.
Sedan berättar hon, att min morfar åkt in till sjukhuset med vad de tror är gulsot. Hon kunde inte säga hur allvarligt det var eftersom de inte röntgat honom än och Ronny pratade med mormor igår.

Jag klarar inte det här. Per kommer hit om en stund och jag försöker att inte bryta ihop. I alla fall tills dess.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0