Nej

Kan du tänka dig hur fruktansvärt det är att prata med sin mamma när hon ligger på sjukhuset och har insett att hon inte kommer få någon hjälp där, utan de vill skicka henne till psykiatrin eftersom de inte kan hitta något på en gastroskopi? När ens mamma, som man älskar över allt i hela världen, låter så svag och så uppgiven att man bara vill skrika åt läkarna att göra någonting. Någonting! Vad som helst, så länge det hjälper.

Reflektioner
Pline

Älskade hjärtat!! Jag har inga pengar på telefonen annars hade jag ringt eller messat dig nu.. Bara för att visa att jag finns! Jag vet att det är svårt att prata i det här läget för inga ord räcker och det blir bara galet.. Men jag tänker på dig massor.. Ni är i mitt hjärta båda två! Din mamma och du och jag ska ge så mycket energi jag bara kan! Massor av kramar till er!

2010-03-19 @ 13:48:53

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0