Work it!

Jag, mitt ego själv, Lena, har fått ett jobb idag..
På en vårdcentral på hisingen minst genom sommaren och förmodligen året ut! Och jag börjar på tisdag redan.
Det är lite sjukt ändå. Jag vet inte om jag har fattat det än.
Det kommer bli outhärdligt tidiga mornar och sena eftermiddagar/kvällar innan jag kommer hem på dagarna, men det får det banne mig vara värt. Åååh, jag önskar att jag kunde gå ut och fira i helgen! Men med det kostanta kassaflödet på noll + att jag måste skaffa ett busskort för över 1000-lappen tills på tisdag för att troligheten för detta ligger på.., tja.. Minus 12?
Äsch, jag får helt enkelt tvinga någon att bjuda mig på något. Det är trots allt en långhelg så det finns många dagar att truga på.. Nej, men kanske!

På tal om bananer stod det att fångarna på fortet skulle återkomma i höst, med Gunde Svan i spetsen. Läskigt hur vissa saker aldrig blir gammalt. Eller gör som fenixfågeln och återuppstår igen.

Nej, något annat tänker jag inte skriva om idag. Jag ska försöka rida på den här vågen iaf tills jag somnar.

Btw, Glee är en fantastiskt bra serie! Defying Gravity <3
Musikal <3
Jag saknar att sjunga "på riktigt".

Reflektioner
Misja Helsloot

På tal om bananer läser jag. =) usch så stolt jag blir över mitt inflytande över dig. duktig flicka. grattis till jobbet älskling.

...

Visste du förresten att man kan frysa in dom jävlarna?

2010-04-01 @ 19:57:36

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0