Crap

Jag sitter här och känner mig som ja, crap.
Haft en bra dag på jobbet, kakorna jag hade med mig var väldigt uppskattade och ja, jag var glad. På bra humör och såg fram emot helgen.
På vägen hem smsar jag med ett par personer, dels som jag skulle träffat idag, dels som skulle med och äta imorgon, vilket varit tanken hittills. Och ingen verkar bry sig, eller se fram emot att fira mig imorgon. Det känns som om jag måste tjata på folk för att de ska följa med. Och hur kul är det..?
En enda person har sagt att "det är din 24-årsdag, vill du att vi ska spela bingo så spelar det ingen roll, du bestämmer". Och det kom från någon jag inte förväntade mig. Så visst kan folk överraska.
Men om man skickar ut ett sms till tja, 20-25 personer och frågar om de vill komma och fira mig på min födelsedag, och 2 svarar.. Då känner man sig faktiskt inte så jävla rolig.

Så, jag kom hem idag, tog av mig ytterkläderna, satte mig i sängen och började storgrina.
Det här känns SÅ bra.
Verkligen.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0