Hur orkar man?

Varför kan ingenting få vara enkelt? Varför måste det bli jobbigt, komplicerat och kräva så mycket arbete?
Jag brukar älska att fylla år, men har ingen lust längre. Vem behöver skiten..





Jo, jag gör. Jag gör bara mig själv ledsen genom att inte fira, men vem orkar när det ska vara så här.
"Orkar inte så mycket folk" Nähä, så det är bekvämt att min mamma är jättesjuk, igen, och inte klarar att komma. Annars hade jag aldrig blivit erbjuden eller? Det är ju bra att det är skönt för er att jag inte får fira min födelsedag med den enda människan på jorden som har varit med och skapat mig. För om de skulle kommit så hade vi blivit 2 till, sen 2 extra på det spelar väl fan ingen roll?

Jaha ja. Nu gråter jag igen.
Det här var en så bra söndag.
Helvete.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0