Kalmarhelg

Denna helg har spenderats i Kalmar hälsandes på Pline och hennes Dennis. Det har varit en mysig helg med cribs-inspelningar, afterwork på skotsk pub, massor med god mat, knakande soffasovande, minnesturer och tv-häng. Det var skönt att komma iväg några dagar, och nu är det väldigt skönt att vara hemma igen, bland mina egna saker, min säng (!) och så. Det är alltid tråkigt när man ska skiljas åt, men som tur var gjorde vi det med skratt och leenden. =)

Nu är det typiska söndagshumöret på gång. Jag lutar åt att lyssna på lite vemodig, soft musik och känna mig bedrövlig. Som man (läs; jag) ofta gör på söndagar. Men jag vet inte om jag verkligen vill det. Kanske ska försöka gå och lägga mig istället.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0