Odd

Här sitter jag i en helt tyst lägenhet, i mörkret, med hösten utanför fönstret. Tänkte sätta på musik, men insåg att jag fatiskt tycker det är lite mysigt när det är helt tyst här.

Idag har varit en speciell dag.
Überstressigt på jobbet hela förmiddagen.
Sedan till min psykoterapeut och prata om helgen. Bra att jag hade en tid nu, kände jag. Även om jag i slutet av mötet var så spänd i kroppen och käkarna att jag faktiskt hackade tänder. Det var första gånger det hänt mig i alla fall. På vägen hem var självklart tåget försenat och ingen nappade på matfika på stan.
Precis då fick jag ett sms från finaste Plinesystern som påminner mig om att det snart är dags att åka till henne. Och det ska bli så gott att träffas igen. På riktigt nu! Spendera torsdagskvällen bara hon och jag och sen ska jag nog på lite pejling på den där pojkvännen hon har också. ^^ Det kommer bli en härlig helg, vad vi än tar oss för, för vi kommer vara tillsammans. Ända från torsdag till söndag.

Jag insåg på mitt möte idag att jag inte har gråtit ordentligt på länge, och speciellt inte över allt i helgen och så. Men ja, det kommer väl när det kommer antar jag. Förhoppningsvis inte på ett allt för olämpligt tillfälle. Och förhoppningsvis med vattenfast maskara på.. Ha.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0