:-O

Jag ska Göra något den här helgen! Eller rättare sagt idag.
Göteborg bär det av till, bio ska ses och sällskap ska hållas av Per (who'd have thought? Hah!) Det ska bli skönt att göra något utöver "det vanliga" som man gör varje helg, måste jag säga. Och nu när jag inte jobbar i stora staden längre så känns det roligt att åka dit igen ^^ Planen är att se Sucker Punch, men vem vet! Ingen fast plan är planen för denna lilla tripp (iaf för mig, Per får hänga på vare sig han vill eller inte ;P).

Jag valde färg till cykeln igår, det ska bli en mörk blågrön variant. Det visade sig att Gamol kan beställa in en herrans massa mer färger än de få som finns i butiken. =) Jag tror det blir finfint. Pillis sa att han skulle börja pilla på min dama i helgen, jag hoppas att det inte är några större (aka dyra) problem som behöver åtgärdas på henne. Vill ju faktiskt ut och börja trampa snart!

Första veckan på jobbet har gått jättebra! Trots att en av sekreterarna varit sjukskriven hela veckan och jag har fått läras upp av vikarier så känns det riktigt bra. Igår skötte jag hela faderullan i receptionen på egen hand och det flöt på jättefint. Veckan har gått fort och jag har orkat/hunnit göra saker efter jobbet! Underbart!

Och när jag vägde mig förut hade det minskat ytterligare 2 kg så nu är jag under det magiska sträcket på riktigt! :D Tihi!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0