And the award goes to...

Gårdagens kommentarpris går faktiskt väldigt oväntat till Per. När han kramade mig för första gången på 2-3 veckor så fick jag faktiskt höra "Vad liten du börjar bli". För er som inte känner herrn så bra så är det en väldigt stor sak att han ens kommenterar något om hur man "ser ut" utan att bli tillfågad först =P

........................

Jag fick äntligen kommit ut en sväng på stan igår iaf, pratmys på torget med Per, Micke, Carina och bus av Christina, lite spatserande på Kungsgatan och en lite för sen buss hem till Atlantis och kocken Kakans kostcirkel; bönor, bacon, whiskey och flott! (Ibland gör det faktiskt inte så mycket att jag inte äter någon mat =P)

........................

Idag är sista dagen på vecka 9. Nu är det 3 veckor kvar tills jag ska äta frukost! Jag tror det blir knäckebröd, men jag ska se vad dietisten säger först. ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0