Bike!

Jag längar SÅ tills min cykel är klar och jag kan ta ut henne på en riktig tur =)
Just nu bor hon i Pillsans garage och jag har ingen aning om ifall han ens har tittat på den ännu. Oavsett vilket så har jag bestämt att jag ska måla om henne. Jag har lite svårt att välja färg dock. Lila är ju ett uppenbart alternativ, men jag har även funderat på en mörkare turkos som heter Reef. Är det någon som har några förslag eller idéer? Den ser ut ungefär som den här, fast inte lika välvårdad ;P


Hittade en hemsida med sprayfärger som jag kikar på (scrolla bara ner en bit). Så, finns det några förslag? =)

Reflektioner
Malin Strömberg

Åååh! Jag hade lätt valt en snorgrön/gul variant, typ Poison pastell eller Poison light :D haha. Men Reef såg grymt fin ut också :)

2011-04-15 @ 08:01:39
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0