Franco

Jag är kär.
Head over heels!

James Franco måste vara den vackraste mannen i världen. Jag kan titta på honom hela dagarna.. Lucky me he's such a great actor aswell!

Det där leendet! Jag säger då det.. *flyter ut i en pöl*








Han är till och med supersöt som stenad knarklangare..



Och hans lillebror Dave har fått samma gener. Sötskrott!



















































Jag hittade en intervju där Dave intervjuar sin storebror, dock är den i 5 delar och med reklam, men de är hemskt söta de där två!

Lite fler bilder på mitt hjärta ;P





And finally; who wouldn't wanna get in bed with this one? But I call dibs! Foreverandeverandeverandever, through all eternity, and so on.. ;D

 

Åh, jag hittade mer! Haha, han är underbar! <3

Här lär han dig (och sin lillebror) hur man agerar framför kameran.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0