Hej och välkommen till mitt nya liv!

Gick upp extra tidigt idag för att hinna tvätta håret innan första dagen på Rosenhäll, ändå fick jag 45 minuters sovmorgon jämfört med min tidigare morgontid! Imorgon ska jag inte gå upp förrän kl 06! Det är ju nästan som rena rama semestern. ^^
Jag är lite nervös för idag, men det blir nog mest att sitta med och försöka trycka in så mycket som möjligt i skallen och inte göra så jättemycket. Lära sig alla namn (*gulp*) och sånt. Min vanliga arbetskamrat ska vara iväg på kurs hela dagen så det blir jag och en vikarie. =P Men det blir säkert finfint.

I eftermiddag ska jag få hjälp av Niklas att kolla över min nyinköpta cykel och se vad som behövs till den. Jag fick den för 200 kr så det kan nog vara en del som behöver göras.. Men! Jag har en cykel! Till slut. ^^

Nä, nu är det dags att borsta gaddarna och lägga på ansiktet.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0