Jaja, det är väl torsdag då

Kom inte på någon bra mash av onsdag och torsdag =P

Igår ringde min bästaste storasyster Pline mig och pratade en bra stund! Jag blev så glad när jag såg att det var hon som ringde! Hon påstår att jag får henne lugn och på bättre humör men jag tror det är tvärt om! Det kändes som att jag fick prata av mig mer än hon fick, haha, stackars sötnöt ^^ Men hon lät nöjd i alla fall och det är ju det som är det viktigaste.

Parfymen var riktigt god igår också, så Acqua di gioia är på väg hem till mig från nordicfeel.se, 200 kronor billigare än i stan. Känns som en bra deal tycker jag!

Öppna mottagningen är över för den här veckan, det känns riktigt bra. Jag var på jobbet en kvart tidigare idag (07.05) så jag hann med alla förberedelser för dagen och sånt + att jag får lite mer flextid att utnyttja när jag behöver det..

Snart ska jag gå på cellprovstagning. Jag kan inte fatta att det redan gått 3 år sedan sist! Allt var ju bra då, men det blir lite ångestladdat när man ska på sådana här undersökningar tycker jag.. Tänk om-tankar. Usch usch.

4 dagar (FYRA) till knäckefrukost! Nu går det fort.

Imorgon är det fredag, sedan är det helg igen. Helt fanatiskt wonderbart!

Reflektioner
Pauline

DU får inte förvirra mig sådär!!

Nu började jag fundera: Men vaddå? Det är väl torsdag? Eller, vad nu? Är det onsdag? Neeeh det är torsdag..



Haha det tog en stund innan polletten trillade ner kan jag säga!!



Kram på dig

2011-04-28 @ 14:18:29
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0