Kick(some)ass!

Haha, nä. Men Kicki, snuttegullet, firades igår med förfest hos Virro och utgång på Harrys. Och herregudars vad jag hade roligt! Spik nykter! Jag är så glad att jag inte fegade ur för att jag var på dåligt humör tidigare på dagen. Det var en superlyckad kväll ^^ Mina vänner är så söta så det finns inte ibland. Fick mig på precis rätt humör och bara var helt underbara.

Jag fixade håret & sminket i ett par timmar igår eftersom jag inte hade något annat att sysselsätta mig med, och resultatet blev faktiskt riktigt bra.


Smög med mina fina naglar där också, som tyvärr inte syns så bra som jag skulle önskat, men men! Det som tyvärr inte syns här är att jag rockade en liten mini-poof igår! Får se om det finns någon bättre bild på det på Kickis kamera ^^

Nu är det söndag (blä) och helst av allt skulle jag önska att jag fick göra mig ett litet smörgåsbord av smågodis, choklad, chips, popcorn, morotsstavar, gurkstavar, dipp, cola light och massa massa smarriga frukter att sitta och äta av framför mysiga filmer hela denna gråtrista dagen. Meeen, nej.

Jag är ändå på ganska bra humör (än så länge =P) och det beror förmodligen på gårkvällen och förmodligen också det faktum att jag precis beställt en hel hög nya filmer, och då framför allt tecknat/animerat! Bästa!
Nä, nu ska jag hitta på något annat. Kanske se på en av de 7 filmer jag köpte i måndags, haha ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0