Knäckebröd

2 st knäckebröd ska jag äta till frukost från och med vecka 18! Därtill en valfri frukt att sätta tänderna i varje morgon. Mums! Jag längtar, vill jag lova! Jag får ha i princip vad jag vill på dem, t o m lite lättmargarin! ^^ Det var allt jag någonsin hoppats på!

Igår kom min nya telefon. En x10 mini blev det, om jag inte sagt det innan. Den är mindre än min förra telefon men lite tjockare. ^^ Jag har inte riktigt hunnit kika ordentligt på den ännu eftersom jag var hemma så sent igår, men jag tror den kommer bli finfin när jag fått iordning på alla inställningar! :D

Min dietist sa något väldigt bra igår som jag verkligen ska försöka med. Ta bort alla de kläder som blivit för stora ur garderoben nu, annars ligger de där som ett "ifall om att". En liten fallskärm att använda om det skulle behövas. Men det ska INTE behövas, så därför tänker jag ge bort det som kan tänkas önskas av någon av mina vänner och resten går till second hand-butiker eftersom de ALDRIG har något annat än tantkläder för oss större flickor. Så om det är någon som vill kika igenom min garderob och plocka ur godbitarna så säg till!

Btw, jag har gått ner 19,4 kg sedan i januari.

F**k yeah! ;D


Reflektioner
Malin Strömberg

Hejaheja!

2011-04-22 @ 10:46:16
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0