Logik.

Min helg hittills har varit riktigt rolig. Har fått en dos Per-sällskap där det ingått mycket softande och sittande i solen. Igår var jag uppe vid borgen och tittade på när folk drack alkohol, sedan bar det av ner till Baloo med hela gänget. Jag blev mer pillad i håret än jag blivit på flera år tror jag ^^ Ibland är det bra med frisörelever! Var iofs ganska avslagen igår, men stannade ändå kvar till strax innan 02. Väl hemma satte jag mig här en kort sväng och sedan tvärslocknade jag i sängen. Inga drömmar, inget minne av natten alls. Gick upp en bit efter 10 idag och har sedan dess städat och rensat ur garderoben på kläder som är antingen för stora eller för gamla och trasiga/fula. Jag har slängt det mesta, men en liten, liten hög blev det ändå som kanske kan vara intressant för någon annan att ha. Jag var nämligen på jakt efter ett par byxor på torp igår. Hittade ett par highwaterbyxor men tyvärr inga svarta. Däremot hittade jag en herrans massa toppar och koftor! Sockar och trosor fick också smyga med ner i påsen men det är inte lika roligt att veta. =P Jag spenderade c:a 2000 kr på kläder igår och jag fick massor för det! De har slutrea på Kappahl nu, halva reapriset <3 så det var där det mesta inhandlades.
Nu går tvättmaskinerna för fullt och snart är min garderob full igen. Men jag kan lova att det känns bra att ha inhandlat alla dessa kläder. Det var så längesedan jag köpte något nytt!
Min nya telefon är riktigt bra hittills. Lite dåligt med batteritiden men det kommer jag nog över =P Är ju van vid de gamla hedeliga telefonerna som håller i 4-5 dagar typ..
Som man kan se så har jag det ganska bra just nu. Jag får många komplimanger för hur jag ser ut nu, de flesta är väldigt imponerade över att jag klarat det och jag tivs på jobbet.

Ändå! Ändå känner jag mig moloken. Lite smådeppig och i känslomässig obalans. Jag förstår inte..
Solen skiner! Jag blir alltid på bättre humör av solen. Men det räcker inte riktigt ända fram på något sätt. I vågor går det också.. Idag satte jag på soundtracket till Sucker Punch och i slutet är det en väldigt ledsen låt som gjorde att jag fick sluta med det jag höll på med och sätta mig i sängen och gråta. ? I don't get it..?!
Nu är det inte så att jag är ledsen hela tiden, men det känns som om något inte riktigt ligger i rätt läge. Något som är "off". Det är väldigt frustrerande.
Kanske är det för att det är söndag? Jag har ju lätt för att få söndagsblues.. Mm.. Vi hoppas på det!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0