Sol ute, sol inne, sol i varje barnasinne

Vilken härlig dag det här blev! Jag riktigt myser inom mig tack vare all sol och mina sötaste små som jag tycker så otroligt mycket om att umgås med.

Igår var jag och Åsa ute hos hennes mammas karl och njöt av solen på Utby, sedan åkte vi till svenskholmen och gick ut till snäckan. På vägen tillbaka satte vi oss på en bänk och njöt av solen och pratade massor. Det finns vissa saker man bara kan prata med en person med och sånt gick vi igenom mycket igår, det var riktigt härligt. När solen var på väg ned några timmar senare träffade vi några bekanta till Åsa som höll oss sällskap tillbaka igen. Härligt med nya bekantskaper ^^ Hemma på kvällen var jag alldeles röd om kinderna där solen tagit som mest. =P Inte superbra att sitta vid havet utan solskydd kanske..

Imorse började dåligt med orolig sömn och flera uppvaknanden + insulinkänning. Iväg till jobbet kom jag i alla fall och det blev rätt bra ändå. Jag gillar min nya arbetsplats! Efter jobbet åkte jag ner till stan och satte mig utanför Lejas i solen med Per i några timmar och hade det gott. Denna gång var jag dock så förutseende att jag köpte solskyddskräm innan. Den var rätt bra faktiskt, kladdade inte alls så mycket som de brukar göra och den för ansiktet gick in i huden förvånansvärt bra. Lite puder ovanpå så såg man ut som vanligt! Efter 2 timmar gick vi ner till Willys och jag fick köpt ny cola light (ett måste att ha i kylen nu för tiden.., jag räknar det nästan som mitt godis). Sen gick vi uppåt igen och Per hoppade på bussen vid kyrkan och jag gick hem med solen i ryggen.

The sum of the kardemumm; 2 utomordentligt bra dagar på rad! Och jag har dessutom hunnit med att jobba på det. Imorgon ska förhoppningvis jag och Åsa ses efter jobbet eftersom det är hennes lediga dag. =)

Puss, älsklingar!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0