TGIF!

Ja Pline, det Är faktiskt fredag! ;D

Fredag fredag fredag! Snart är det helg och ledigt i 2 härligt långa dagar. Jag vill ut på äventyr! Helst av allt vill jag åka till Liseberg och utsätta mig för deras nya åkattraktion som är istället för Lisebergstornet "Atmos Fear" heter den och är Europas högsta fritt fall-attraktion. ^^ Är det någon mer än jag som vill åka till Liseberg i sommar tro? Det hade varit skoj att samla ett gäng!

Nä, allvarligt skadat så vet jag inte alls vad jag ska göra i helgen. Containern ska stå vid återvinningen på turebronx nu, det vore trevligt att få slängt en massa skräp från mitt förråd, men till det behövs bärhjälp.. *vinkvink* Volunteers? ;P

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0