Wednuesday

5 dagar kvar till knäckefrukost!

Det närmar sig. ^^
Nu är det snart dags för öppen mottagning på jobbet. Hua.
Förhoppningsvis är de snälla mot mig idag. Det gick ju hur bra som helst. Eller ja, det är inte slut än, men än så länge är inte tiderna det heller, så det kan nog gå vägen ^^

Igår blev jag så frustrerad på alla envetna och påstridiga patienter att jag fick powerwalka bort lite aggressioner på lunchen. Haha. Illa illa. Men det gick över fort iaf.

Idag kurrade min magen för första gången på jättelänge. Jag blev liksom överraskad! Men jag tror att min hjärna sänder signaler till min mage att det snart är dags för bearbetning så den förbereder sig ^^
Jag har faktiskt lite funderingar på att börja med frukost på söndagen istället. Duka upp ett riktigt frukostbord med knäckemackor och té (och gärna sällskap). Men det går lite emot mina egna principer att jag verkligen ska klara hela vägen ut, så vi får se vad jag gör.

Jag börjar få lite jobbångest inför sommaren. Nu är det bestämt att jag har semester vecka 28-29 men alla övriga veckor som det är pyttelite att göra här då? Min kollega sa att hon haft så mycket flextid att hon kunnat flexa ut efter halva dagarna. Men det kommer ju inte hända mig. Det är bara 1½  månad kvar tills semestrarna börjar typ. Ska jag sitta här och inte göra någonting hela dagarna? Jag kan gärna jobba till 16, så länge jag har något att göra under tiden.. Men tristess på jobbet är bland det jobbigaste jag vet. Jag har varit med om det alldeles för mycket.

Oh! Jag hittade en parfym igår som jag nog ska köpa. Jag har luktat på den förut, men aldrig haft den på mig. Då tyckte jag den var mjähig. Men igår tog jag på mig den lite och ja.. Mums! Jag ska prova den idag igen och få lite åsikter från andra, men det lutar nog ganska mycket åt att jag köper Acqua di Gioia i eftermiddag ^^

Visst är det härligt att jag inte kastar mig mellan ämnena när jag skriver? ;P

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0