1 down 4 to go

Så var måndagen över. Den var extremt varm och jag höll på att dö flera gånger. Jag lovar!
Klockan är 9.42 och det känns som om den här dagen aldrig kommer vara över. Bra start. Jag var på bra humör imorse. Jag vet inte vad som hände där. En kollega kom tillbaka till jobbet och sitter i samma rum som mig. Jag har inga som helst problem med henne förutom att när vi är i tex fikarummet med resten av folket här så känner jag det som att jag inte syns. Jag vet inte varför. Ibland känns det som om hon inte gillar mig alls och ibland känns det ingenting. Det är säkert bara jag som är fucked up i huvudet, men det förändrar ju ingenting.

Vissa dagar känns det som att alla min vänner är sura eller griniga när det pratar med mig och jag har ingen aning om varför.

Gud vad jag är patetisk.

Fuck it.

Inatt sov jag med vidöppna fönster för att det var alldeles för varmt, detta resulterade så klart i att jag har fått ett par (läs: 300) myggbett.

Idag ska vi träna vid lunch. Jag har varit ganska pepp på detta, men nu vill jag inte alls sitta/stå i träningssalen och svettas floder inför mina kollegor. Inte alls. Helst vill jag gömma mig i ett svart hål så att ingen ska kunna titta på mig, döma mig och tänka vad de vill om mig.
Helst.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0