Imagine a city where everything's pretty and you sir, you rule the kingdom. You call the shots, you can do what you want to. Oh, just imagine the freedom.

Att man kan få sådan ångest att magen säger "F U!" bara för att det är drop in-mottagning på jobbet. Wierd. Som tur var har alla som kommit idag varit jättesnälla mot mig.
Det blir ju ganska utsatt att sitta här i luckan och alltid vara den som säger ja eller nej till patienter som ändå har tagit sig hit för att få hjälp. Det blir alltid mig som de blir arga på när det är fullt och de inte kan komma in till en sjukgymnast just idag. Det är inte mycket jag kan göra åt saken, tyvärr.
Hade jag fått bestämma skulle alla som sökte komma in, varje dag.

Plain White T's - Welcome to Mystery

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0