Let's zumba!

Igår var jag och dansade zumba. Damn vilket dåligt flås jag har, haha! Men det var faktiskt riktigt roligt även om jag nog behöver vara med några gånger för att hänga med i alla övningar och steg. Rumpskak och rumbarörelser för hela slanten. ^^ Det verkar som att det får bli ett träningskort på Sportlife nästa vecka.

När jag kom hem efter träning, willyshandling och hade duschat mig och sånt var jag redigt trött i benen, och de började redan ömma av träningsvärk. Det blev rester från frysen och kylen till middag och sedan kom jag inte från soffan resten av kvällen.
Idag gör det ont när jag går, sitter och står. Gött! Det betyder att jag tränar och att det gör saker med min kropp. Tummen upp!

Imorgon är det lördag och då ska vi åka till liseberg!! Äntligen! Och vädergudarna ser ut att vara på vår sida. Woho! =D

(Fikat var förresten uppskattat av kollegorna igår, men jag tyckte det var lite för mycket muffins och lite för lite glasyr. ^^)

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0