New things!

Jag blev så peppad igår efter träningen att jag gick ner till stan och shoppade mig ett par nya träningsskor. Har förgäves försökt hitta en bild på dem på nätet, men det verkar helt omöjligt. Nåväl, de är lila och vita och stora som attan. Men det är okej, för de sitter finfint. Det är ju inte mitt fel att jag har stora fötter. =P

Jag letade webbkamera på Clasohlson också, men gick därifrån med 3 vispskålar, nya köksmått och hörlurar.

Idag är jag gott mör i kroppen. Det stramar och molar i muskler som jag glömt att jag hade. Men det är okej, för det är av en bra anledning! ^^

Efter tjat och mat med Per så fick jag handlat lite smått och vi beslutade oss för att gå på bio i veckan. Ryan Reynolds, here I come. Höhö.
Nästa lördag åker vi till Liseberg med Kicki och Johan! Woho!

Var det någon som märkte hur skönt väder det var imorse? Det var ett lätt, lätt sommarregn när jag gick hemifrån som höll i sig hela vägen till jobbet. Friskt och gott. Jag älskar sommarregn, allting luktar så gott efteråt! Och jorden (+ Lena) behövde faktiskt bli vattnad efter all värme det senaste.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0