Settle down for a moment cause your heart is beating hard. Baby you've been my lover, and I told you from the start. Better no promises, and I'll do you no harm.

Dagen som började bajs artade sig från och till med solsken och nya idéer. Efter jobbet behövde lite återhållen ilska från morgonen släppas lös och gjordes så på gymmet tillsammans med min nya personliga tränare Robin. ^^ Det känns bra att ha få släppt lite spänningar i kroppen och att ha varit på gymmet och tränat annat än pass. Nu vågar jag nog gå dit själv och svettas en stund nästa gång.
Idag avslutades med middag bestående av kyckling, bacon, bulgur och en maffig sallad följt av en nektarin. Finfin kvällning, måste jag säga. Nu närmar sig klockan elva och jag behöver sova. Det är ju ändå bara onsdag imorgon. 3 arbetsdagar kvar!


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0