Slappout

Idag ska jag gå runt/ligga i soffan i pyjamas hela dagen.
Det är dagens utmaning, och jag tror att jag kan hantera den.

Igår blev bättre. Jag träffade Per och åt kyckling/currypizza på Atlantic, sedan strosade vi runt tills filmen började kl 21. Efter filmen fastnade vi och pratade i 2 timmar innan vi gick hemåt. Det gjorde rätt gott.

Jag hade verkligen en känslodag igår. Grät för ingenting. Jag grät när jag gick från gymmet och hemma igen, när jag provade zumba via youtube. Sen satte jag mig för att spela lite piano och började sjunga en ledsen låt, men det gick inte alls för jag började böla då med. I'm guessing it was just one of those days. Det är inte helt över idag, men bättre. Än så länge iaf. Vädret hjälper inte. Men! Jag ska laga mat senare, äta popcorn och dricka cola light i min myssoffa. Dagen är ung, vi får se varthän det bär.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0