Sweat!

Jag har kommit fram till att jag gillar zumba. Igår var det inte lika roligt som förra gången, men jag hängde ändå med yttepyttelite bättre. Det var lite jobbigt då det var massa mer människor än sist, men vad ska man göra. En liten självförtroendebooster är faktiskt när man ser pinnesmala töser dansa och bli lika svettiga som man själv är! ^^

Imorgon ska jag åka till Lidköping för att äta middag med morföräldrar för att fira deras bröllopsdag (som egentligen är idag). Jag ska strosa på okända gator i vad som verkar vara en mysig och förhoppningsvis solig stad. Åh, det ska bli så mysigt! Och att dessutom få träffa närmaste familjen inklusive mamma känns helt kanonfint. ♥


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0