The Green Lantern



Så.. Nästan 2 timmar spenderade i biosalongen, 110 kr fattigare och en filmupplevelse rikare?
Njae.
The Green Lantern var faktiskt inte något jag skulle betalt dryga 100 pix för nu i efterhand. Det var längesedan jag såg en film som inte var bra, men den här var.. Inte uttalat dålig, utan mer.. Medioker. Godkänd men inte riktigt okej. Thank god for Ryan Reynolds. Mr America. ^^ Blake Lively ska vi inte tala om. Hon hade visserligen inte hjälp av att hennes karaktär var väldigt intetsägande, men ändå. Underkänt. Och mini-skurken. My lord..

((Jag vet att jag har sagt det förut, men det är inte en bra sak när till och med Jag kan räkna ut vad som ska hända. Speciellt när det bara slår mig, för att det är så otroligt logiskt och enkelt upplagt. Lite utmaning vill man väl ändå ha?))

Elakingen var faktiskt lite småläskig, på ett serietidningssätt. Och det var mycket väldigt snygga effekter, det går inte att sticka under stolen med. Min glädjestund var när Michael Clarke Duncans röst hördes. Jag älskar hans djupa bastoner.

Summan av kardemumman får bli:

2 av 5 änglavingar

(tack vare Ryan Reynolds fagra nuna och underbara kropp i bara underkläder + specialeffekterna)

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0