Thörsdäj

Den här dagen verkar arta sig riktigt bra.
Jag ska för första gången i mitt liv äta sushi! Tjejorna på jobbet har guidat mig i sushidjungeln och det ska bli riktigt spännande!
Jag läste precis på aftonbladet att min älsklig av älsklingar James Franco är singel !
Watch out America, mama's comin'! ^^
Och efter jobbet idag ska jag gå ner till stan och få ögonfransarna färgade igen. Helt klart värt 150 pix att slippa känna sig som ett lik när man går upp på morgonen, ska till stranden eller bara inte ids ställa sig framför spegeln.

Uppdatering: Sushi var ju riktigt gott! Jag åt inga bitar med fisk, men med räka, crabfish, avocado, omelett och tofu. Och rullarna med sesamfrön! Mumma! Lätt att det blir mer sushi för Lena.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0