Tisdags-jag-dör-i-stolen-trötthet

Jo, det är ett ord. Jag uppfann det nu. =P

Igår var en vanlig måndag, förutom att jag var nere och fick en nål i armen och en liter blod utdraget för diverse prover inför läkarbesöket i Gbg nästa vecka. Tränat fick jag också gjort på lunchen. Alldeles själv! Jag har faktiskt lite träningsvärk idag så det verkar som att jag lyckats!
Under eftermiddagen fick jag ett sms av sötaste Misja där det endast stod "Grannar!". Nu har hon alltså flyttat in, 2 trappuppgångar bort från min, i samma hus och allt. Hur fantastiskt är inte det. Vi ska lätt ha helgfrukostar ihop! Mums! Så i sann husmorsanda bakade jag en morotskaka till min nya granne för att välkomna henne till vårt hus. Det uppskattades ordentligt och kakan avsmakades i Misjas badkar tillsammans med massa prat och catch-ups. Jag var hemma vid elva på kvällen, ganska pigg ändå.

Nu är det tisdag, jag vaknade ganska pigg, men ju längre tid jag är på jobbet desto tröttare blir jag, haha. Jaja, dagen har bara börjat och ikväll hoppas jag på att vi ska laga mat!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0