Gott nytt.. liv?

Nja, så svåra löften tänker jag inte ge för det nya året.

Men förhoppningsvis kan det kommande året ha några förändringar i beredskap för mig.
Jag älskar mina vänner men saknar många och ser förändringar hos andra som ibland gör att jag känner mig som den som bara blir kvar. Den som står still i livet och inte tar sig någonstans.
När jag ser tillbaka på de senaste 6-7 åren så har det inte varit händelselöst, det är inte det jag menar. Men det saknas en del.
Jag försöker att inte tänka mig det omöjliga men det är alltid det jag har för ögonen och senare blir jag förvånad när det inte alls blir som jag tänkt mig.
Oh well.

Nytt år, nya möjligheter.
Klycha, javisst.
Men funkar det så funkar det.
It's worth a try.

I'm out for 2011.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0