I want to hunt like David, I want to kill me a giant man

Här går jag runt och har nåt slags liv och glömmer bort att blogga. Hur illa är inte det?
Det konstiga är att jag inte riktigt vet vad jag har gjort denna vecka förutom att träna och shoppa en sväng på torp. Alltihop i sällskap av Robin.

Jag köpte nya skor! Igen. Får hoppas att dessa är bättre än de senaste som jag fick lämna tillbaka då de skavde som attan på mina stackars hälsenor.
Det är helt hopplöst med känsliga fötter.. Kanske kan det vara pga diabetesen som mina fötter är såna. När man får den andra typen av diabetes (typ2) får man ofta problem med fötterna och så. Och även om de inte är av samma typ så är ju sjukdomarna väldigt lika på många sätt.

Igår tränade jag efter jobbet och efteråt hämtades julklappar och handlades det på willys innan jag åkte hem.
Att slå in presenter är så mysigt. Jag satte tom på julmusik för att försöka komma lite i stämning, men det gick sådär. =P Mysigheten var där ändå som tur var!

Idag vaknade jag vid halv nio och stannade i sängen i ca 3 timmar med glasögonen på nosen, boken i hand och regnet smattrande på fönstret.

Vad helgen har i åtanke för mig har jag ingen aning om, inga planer alls än så länge.
Men jag hoppas.

Noah Gundersen - David

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0