Min nya dator och jag

Vi sitter här i min soffa och myser. Datorn i mitt knä, myshoodien på, filt över benen och Family Guy på tvn.
Jag är nytränad, nyduschad och nymätt på tacopaj.
Rätt bra känns det, måste jag säga.
Jag känner mig riktigt nöjd just i denna stund, då jag vet att jag ska på Sherlock Holmes 2 med fyra härliga människor imorgon kväll och kanske bada i poolen på jobbet innan dess.

Idag har jag varit på julbord med jobbet på Riverside. Det var helt okej, men ingenting är ju lika bra som familjens julmiddag!

Så fredag imorgon alltså. Sen är det bara 1 vecka kvar tills mormor och morfar hämtar mig och vi åker till mamma över jul. Nästa fredag är också starten för min 2 veckors ledighet. Jag längtar!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0