Shop 'til you drop!

Idag har jag gjort en hel del seriös shopping.
Jag, Robin, Sofie och Mika satte oss i bilen och åkte till Svinesunds skräpshopping och sedan till Nordby köpcenter. 6 tröjor/toppar, ett par stövlar som går ända upp till knäna och en ny papperskorg till badrummet + nyårsspriten fick följa med mig hem så det akuta shoppingsuget är stillat för tillfället. Imorgon ska jag ner till stan och fixa det sista för nyår och handla lite mat för januari, sen ska vi till Thaikök och äta buffé på kvällen.
Och dagen efter det är nyårsafton här.

Shit. Hur gick det till? Haha.
Jag vet fortfarande inte vart jag hamnar, men det löser sig på något sätt.
Det gör det alltid.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0