Skrattar bäst som skrattar sist

Jag är så stolt över mig själv idag! Jag var nere på gymmet helt själv utan att det kändes det minsta jobbigt. Kanske kan det bero lite på att det var tyo 6 människor där förutom mig, men skit samma. It's a big deal, ok?
Började med 30 minuter på crosstrainern, forsatte med 30 minuter gåband (6.0), pausade benen och gjorde 100 sit-ups på boll, sedan avslutade jag det hela med 10 minuter på cykeln!
Trodde aldrig jag skulle klara det där, vanligtvis orkar jag max 20 minuter på crosstrainern, en kvart på gåbandet och om jag har tur finns det energi över till cykeln. Iofs har jag oftast jobbat 9 timmar innan och det är smockfullt på gymmet när jag är där. Idag hade jag kollat på en film, ätit frukost och tog bussen ner till apoteket innan träningen. Men ändå! Wih!

När jag kom hem lagade jag korv stroganoff som blev jättejättegod och nu har jag precis fixat en egen adventsljusstake. Kände lite myskänsla så tänkte jag passade på. Jag har inte riktigt haft någon motivation till att göra något juligt hemma (förutom slå in julklappar) innan.

Så här fint blev det! (Ja, jag har fått lite dille på svartvita kort)


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0