Tisdagar är bättre än måndagar.

Vet ni.. gårdagen blev faktiskt inte bättre än sämst. Jag förväntade mig nästan att det skulle ordna upp sig och att jag skulle bli på bättre humör till kvällningen, men det hände liksom aldrig.

Vilken tur att det var en ny dag idag och att jag vaknade på en annan sida Köping!
Snart ska jag få åka ner till Gamol (på arbetstid ^^) och handla plastfilm och metallfärg till receptionen. Det blir konstigt att gå in där utan att se Per. Tänk att det bara har gått över 1 månad sedan han flyttade, det känns som 3. Jag saknar den lilla jäkeln. ♥

Efter shoppingen hoppas jag att klass 3-varningen för Västra götaland inte gäller i Uddevalla så att jag kan komma fram till gymmet. Jag må behöva träna, men vada i vatten i december är ett pris jag inte tänker betala frivilligt..

På torsdag ska vi på julbord med jobbet på Riverside, kanske jag också får åka grävskopa!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0