Vad hände där då?

Jag som tyckte att den här dagen ändå började rätt okej.
Nu har jag varit på jobbet i ca 40 minuter och humöret är nere i skorna.
Jag vill inte sitta här och låtsas vara trevlig mot folk. Jag vet att jag är bra på det, men fuck ass donkey vad jag inte vill. Alls.

10 arbetsdagar kvar till 2 veckor ledigt, 10 arbetsdagar kvar till 2 veckor ledigt.
And repeat..
______________________

Helgen var bra förresten.
Whizkas är verkligen en av de goaste killar jag känner och jag hoppas att vi kommer ses oftare trots att han flyttat längre ifrån mig.
That bastard..

I eftermiddag ska jag på ögonbottenfotografering igen.
Det känns inte alls som om det var längesen, men tydligen länge nog.
Jaja.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0