Ze countdown haz begun!

Ni anar inte hur skönt det ska bli med semester.
Så känns det i alla fall nästan hela tiden.
Förutom igår kväll när jag fick lite ångest över min ledighet. För att jag inte vet hur jag ska spendera den eftersom jag inte har några som helst planer, inte ens för nyårsafton och jag är lite rädd för att jag bara ska sitta av tiden hemma med ingenting.
Oh please God don't let that happen.. !

Nä. Det ska bli väldigt skönt att slippa gå upp nästa måndag utan kunna ligga kvar i sängen hur länge jag vill, kunna umgås med vänner när jag (och de) vill och kunna gå ner till gymmet innan eller efter eftermiddagsrushen kl 17.

På torsdag är det både löning och vintersolståndet. Det betyder att jag får pengar (score!) och att det slutar bli mörkare och snart blir lite, lite ljusare för varje dag som går. I love it!

På torsdag ska det dessutom bli lite julbordsknytis hemma hos mig. Jag har börjat köpa ingredienser till wienernougat och på onsdag ska jag rulla köttbullar. Robin har fått uppdraget att fixa skinkan och Mattias ska göra Jansson. Jag hoppas att Åsa ska lysa upp vår kväll med sin närvaro och kanske någon mer. Åh, jag ser så fram emot detta mysepys.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0