Dag 3

Så, nu är vi på tredje dagen av pulverracet.
Igår var en hemsk dag. Allt var jobbigt. Jag hade huvudvärk hela dagen, var frusen och varm samtidigt. Allmänt uschlig helt enkelt.
Idag har det varit lite bättre, haft huvudvärk men inte lika farligt. Det är inte jättegott och jag skulle tro att jag tröttna på smakerna rätt snart. Det finns dessutom inget salt i det jag äter, och det saknar jag massor!
Idag ska jag prova en vegetarisk soppa som alternativ till kycklingen. Kan ju vara trevligt att ha i alla fall 2 "matiga" att välja mellan.
Sista dagen på jobbet för den här veckan är också avklarad i och med att det är onsdag, ska bli spännande att se vad som händer i helgen.. Jag är iof väldigt trött, så kanske det blir mycket sovande..?

Jag har hela tiden tänkt att de första 3 dagarna skulle vara jobbigast, men idag kom jag på att jag nog inte hört det någonstans, utan det är något jag lurat i mig själv. Det kanske inte alls blir bättre imorgon! Men jag hoppas verkligen fortfarande på det!

Idag hade jag absolut Ingenting att göra på jobbet efter lunch fram till jag slutade, så det blev en del surfande. Jag har 2 (okej 3) mobiler jag vill ha. Nummer 1 för att den är såååå snygg och jag föll för den direkt. Kostar givetvis därefter (ca 6 papp).. Nummer 2 eftersom det är en billig bra grej som jag kanske eventuellt faktiskt skulle kunna köpa när jag får lite inkomst igen, dessutom ser den helt okej ut och jag har läst massor om den. Süperbillig sak för ca 1500 kr. Den tredje är en iPhone 4 (så klart) meen den chansen är typ 0.

Nr 1                                                                     Nr 2

S E Xperia Arc                                                            ZTE Blade

Reflektioner
Malin Strömberg

Kom på att jag borde tipsa dig om vår goa Maggies blogg, hon kör också soppor! http://maggiegoeshealthy.blogg.se/

2011-02-10 @ 10:45:16
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0