Idag slutet, imorgon början

Först måste jag bara slå ännu ett slag för mitt torrschampo jag skrev om i lördags. Jag har fortfarande inte tvättat håret, och det ser inte allt illa ut! Känns lite strävt och så men det gör ingenting. Det har till och med gett barret mer volym! Jag kunde inte vara mer nöjd med detta lilla underverk. Mitt hår har alltid blivit fett och platt alldeles för snabbt, men nu är det inget problem länge ^^

Idag är sista dagen på Gynmottagningen. Det känns helt okej. Jag har trivts bra här (speciellt med arbetstiderna) men det är nog inte en arbetsplats jag skulle vilja stanna länge på. Lite för litet och lite för mycket personligheter för min smak, haha. Dock ska de få en liten skämtbok som nog passar en av läkarna alldeles fint i smaken. De har ändå varit väldigt snälla här.

Imorgon börjar jag på Slottsskogens vårdcentral. Jag har aldrig varit där och jag vet inte riktigt om jag hittar dit, men det får lösa sig imorgon. Jag får skriva ut en liten karta idag, så jag kan navigera mig. Lokalsinnet är det iof inget fel på, men ja. Better safe than sorry.

Oh! Jag har ju glömt!
Sångpedagogen från Uddevalla ringde mig i helgen och jag ska åka och träffa henne på lördag. Känna av varandra lite och se vad vi kan åstadkomma. Kanske kan det bli något av detta i alla fall!

Nu är det lunch och jag var klar med dagens skrivarbete kl 10.20 ungefär. Whoptido.
Jag har en känsla av att det inte är lika soft på Slottsskogen. ^^ Men det blir nog bra. Så länge läkarna är duktiga på diktering..!

Ingen som har hittat något jobb i Uddevalla till mig än? Min jaktlycka är då inget vidare..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0