Kör?

Så där ja, nu har jag pratat med sångpedagogen i Uddevalla och hon tar hälften av vad det kostade i Göteborg. Är inte det tokigt? Hon var ledig nu eftersom det är sportlov och allt, men lovade att höra av sig nästa vecka så ska vi kolla på en tid jag kan komma dit och träffa henne. =) Åh så skojigt!
Jag tänkte lite på det på vägen hem att det känns som om jag behöver det här, något fast i mitt liv. Som jag älskar att göra dessutom.
Sedan fick jag tips om Bohusläns kammarkör som tydligen har sitt residens i Uddevalla. Så dem har jag också mailat och frågat om pris och när de övar osv. Kör var längesedan. Ända sedan min och Plines kör Harmonies och då var jag inte med och sjöng så mycket utan mest ledde/spelade.
Jaa, det kanske kan bli något av det här i alla fall.

Tänk, bara tänk, om jag kunde få ett arbete i Uddevalla. Då skulle jag dessutom kunna ta upp någon typ av träning! Detta är min önskedröm just nu. Det känns väl inte allt för orealistiskt? Eller?

Jag hoppas inte det..

Reflektioner
Pauline

Go for it!!

Jag tror på allt du vill göra! Det fixar du! Och ett jobb närmre kommer, det är bara att ha tålamod!



Kraaaaam

2011-02-21 @ 19:35:29
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0