Morr..

Idag är jag grinig. Dagen började en halvtimme för tidigt eftersom min dumma kropp inte ville att jag skulle få sova tills jag skulle gå upp.
Det resulterade i att jag var 5 minuter för tidig till tåget och fick står där i 10 minuter och frysa arslet av mig (HA! I wish). Tågresan var väl okej, men vi fick stå stilla mellan Ytterby och Gbg i en kvart eftersom ett mötande tåg hade fått "signalfel". Det är mitt nya hatord, för övrigt. Jag får lust att slå ner någon när de ropar ut i högtalarna på tåget att vå får stå stilla här en stund pga signalfel..
På dagens arbetsplats fick jag sätta mig på lärlingsplatsen, eftersom allt annat var upptaget. Här sitter jag inte själv utan måste lyssna på min kollegas sega prat. Jag undviker att fråga saker eftersom det tar en kvarts tittande på min skärm innan jag får någon respons. Sen spenderas ytterligare en kvart i samma position eftersom man måste tänka igenom alla dagens sysslor innan man kan röra sig tillbaka till sin egen plats?
Jag dör.
Jag är supergrinig nu. Jag har huvudvärk och är både varm och kall. Dessutom började halsen bråka igår kväll och har inte blivit bättre sedan dess..

Det är egentligen inte alls farligt här, jag trivs helt okej, men idag är allt bajs.
Men jag har i alla fall för första gången Sett att jag smalnat av yttepyttelite på mitt minst tjocka ställe. Det är bra.

Bajs på resten.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0